Red de wilde bloemen!
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
(De resultaten staan onder de filters)
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Excursie Media NatuurPark Hilversum voor groep 5-8
Lespakket over de impact én aanpak van zwerfafval voor vo
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
VR-tour van het stoomgemaal in werking voor mbo, po en vo
Een leskoffer vol bso-activiteiten over zwerfafval en recycling
Lespakket over het inschatten van risico's voor po en vo (ak/bi/mt/lo)
Lesmateriaal en gastles over veiligheid rond het spoor vo
Lesmateriaal over apploos fietsen voor po (groep 7/8) en vo
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Ontdekroute door het Watersnoodmuseum voor 9-12 jaar
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
Jongerenprogramma met (gast)lessen over verkeersveiligheid vo
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Lessen over dijken voor po (groep 7/8) en vo
Excursie en educatieve waterspeelplaats
Expositie rondom de Meern 1 en 3000 jaar Leidsche Rijn
Filmpje over afvalwater voor PO en VO
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Expositie over het waterschap en de werking van het gemaal
Educatief programma over Dudok en het Raadhuis voor po
Een archeologische zoektocht
Prentenboek over kraanwater
Waterwerkplaats voor leerlingen po
Gastles over het werk van waterschap Rivierenland voor vo
Expositie over de geschiedenis van het gemaal
Les over 'gevaarlijke' geuren in de haven voor groep 7-8
Nu en in de toekomst
Educatieve route Zuiderzeemuseum vmbo 3-4
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Gastles van waterschap Rivierenland
Bezoekerscentrum Nationaal Park Oosterschelde
Bijzondere plekken en verborgen verhalen
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Lespakket over monumenten voor groep 7/8
Tentoonstelling Utrecht begint hier
App over de tien werelderfgoederen in NL voor groep 5-8