Red de wilde bloemen!
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
(De resultaten staan onder de filters)
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Lesmateriaal en gastles over veiligheid rond het spoor vo
Ontdekroute door het Watersnoodmuseum voor 9-12 jaar
Lesmateriaal over apploos fietsen voor po (groep 7/8) en vo
VR-tour van het stoomgemaal in werking voor mbo, po en vo
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
Excursie Media NatuurPark Hilversum voor groep 5-8
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Een leskoffer vol bso-activiteiten over zwerfafval en recycling
Lespakket over de impact én aanpak van zwerfafval voor vo
Lespakket over het inschatten van risico's voor po en vo (ak/bi/mt/lo)
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Expositie over het waterschap en de werking van het gemaal
Filmpje over afvalwater voor PO en VO
Gastles over het werk van waterschap Rivierenland voor vo
Gastles van waterschap Rivierenland
Lespakket over monumenten voor groep 7/8
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Jongerenprogramma met (gast)lessen over verkeersveiligheid vo
Lessen over dijken voor po (groep 7/8) en vo
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Bijzondere plekken en verborgen verhalen
Nu en in de toekomst
Les over 'gevaarlijke' geuren in de haven voor groep 7-8
Educatieve route Zuiderzeemuseum vmbo 3-4
Een archeologische zoektocht
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Prentenboek over kraanwater
Educatief programma over Dudok en het Raadhuis voor po
Expositie rondom de Meern 1 en 3000 jaar Leidsche Rijn
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Tentoonstelling Utrecht begint hier
Excursie en educatieve waterspeelplaats
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Expositie over de geschiedenis van het gemaal
Bezoekerscentrum Nationaal Park Oosterschelde
Waterwerkplaats voor leerlingen po
App over de tien werelderfgoederen in NL voor groep 5-8