Red de wilde bloemen!
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
(De resultaten staan onder de filters)
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Lespakket over de impact én aanpak van zwerfafval voor vo
VR-tour van het stoomgemaal in werking voor mbo, po en vo
Ontdekroute door het Watersnoodmuseum voor 9-12 jaar
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
Excursie Media NatuurPark Hilversum voor groep 5-8
Lesmateriaal over apploos fietsen voor po (groep 7/8) en vo
Een leskoffer vol bso-activiteiten over zwerfafval en recycling
Lespakket over het inschatten van risico's voor po en vo (ak/bi/mt/lo)
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
Lesmateriaal en gastles over veiligheid rond het spoor vo
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Gastles van waterschap Rivierenland
Les over 'gevaarlijke' geuren in de haven voor groep 7-8
Prentenboek over kraanwater
Een archeologische zoektocht
Lessen over dijken voor po (groep 7/8) en vo
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Waterwerkplaats voor leerlingen po
Lespakket over monumenten voor groep 7/8
Bijzondere plekken en verborgen verhalen
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Expositie rondom de Meern 1 en 3000 jaar Leidsche Rijn
Expositie over de geschiedenis van het gemaal
Filmpje over afvalwater voor PO en VO
Educatieve route Zuiderzeemuseum vmbo 3-4
Gastles over het werk van waterschap Rivierenland voor vo
Tentoonstelling Utrecht begint hier
Jongerenprogramma met (gast)lessen over verkeersveiligheid vo
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Nu en in de toekomst
Bezoekerscentrum Nationaal Park Oosterschelde
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Excursie en educatieve waterspeelplaats
Expositie over het waterschap en de werking van het gemaal
Educatief programma over Dudok en het Raadhuis voor po
App over de tien werelderfgoederen in NL voor groep 5-8