Red de wilde bloemen!
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
(De resultaten staan onder de filters)
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Lesmateriaal en gastles over veiligheid rond het spoor vo
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Lespakket over het inschatten van risico's voor po en vo (ak/bi/mt/lo)
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
Een leskoffer vol bso-activiteiten over zwerfafval en recycling
Ontdekroute door het Watersnoodmuseum voor 9-12 jaar
Excursie Media NatuurPark Hilversum voor groep 5-8
VR-tour van het stoomgemaal in werking voor mbo, po en vo
Lesmateriaal over apploos fietsen voor po (groep 7/8) en vo
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
Lespakket over de impact én aanpak van zwerfafval voor vo
Gastles van waterschap Rivierenland
Gastles over het werk van waterschap Rivierenland voor vo
Tentoonstelling Utrecht begint hier
Waterwerkplaats voor leerlingen po
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Lespakket over monumenten voor groep 7/8
Prentenboek over kraanwater
Educatief programma over Dudok en het Raadhuis voor po
Educatieve route Zuiderzeemuseum vmbo 3-4
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Bijzondere plekken en verborgen verhalen
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Jongerenprogramma met (gast)lessen over verkeersveiligheid vo
Lessen over dijken voor po (groep 7/8) en vo
Expositie over de geschiedenis van het gemaal
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Filmpje over afvalwater voor PO en VO
Excursie en educatieve waterspeelplaats
Expositie rondom de Meern 1 en 3000 jaar Leidsche Rijn
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Bezoekerscentrum Nationaal Park Oosterschelde
Een archeologische zoektocht
Nu en in de toekomst
Les over 'gevaarlijke' geuren in de haven voor groep 7-8
Expositie over het waterschap en de werking van het gemaal
App over de tien werelderfgoederen in NL voor groep 5-8