Red de wilde bloemen!
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
(De resultaten staan onder de filters)
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Excursie Media NatuurPark Hilversum voor groep 5-8
Lespakket over de impact én aanpak van zwerfafval voor vo
Lesmateriaal en gastles over veiligheid rond het spoor vo
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
VR-tour van het stoomgemaal in werking voor mbo, po en vo
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Een leskoffer vol bso-activiteiten over zwerfafval en recycling
Ontdekroute door het Watersnoodmuseum voor 9-12 jaar
Lespakket over het inschatten van risico's voor po en vo (ak/bi/mt/lo)
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
Lesmateriaal over apploos fietsen voor po (groep 7/8) en vo
Filmpje over afvalwater voor PO en VO
Prentenboek over kraanwater
Bezoekerscentrum Nationaal Park Oosterschelde
Expositie over het waterschap en de werking van het gemaal
Nu en in de toekomst
Waterwerkplaats voor leerlingen po
Lespakket over monumenten voor groep 7/8
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Een archeologische zoektocht
Lessen over dijken voor po (groep 7/8) en vo
Jongerenprogramma met (gast)lessen over verkeersveiligheid vo
Educatieve route Zuiderzeemuseum vmbo 3-4
Tentoonstelling Utrecht begint hier
Les over 'gevaarlijke' geuren in de haven voor groep 7-8
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Expositie over de geschiedenis van het gemaal
Excursie en educatieve waterspeelplaats
Educatief programma over Dudok en het Raadhuis voor po
Gastles over het werk van waterschap Rivierenland voor vo
Bijzondere plekken en verborgen verhalen
Gastles van waterschap Rivierenland
Expositie rondom de Meern 1 en 3000 jaar Leidsche Rijn
App over de tien werelderfgoederen in NL voor groep 5-8