Red de wilde bloemen!
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
(De resultaten staan onder de filters)
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Lespakket over het inschatten van risico's voor po en vo (ak/bi/mt/lo)
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
VR-tour van het stoomgemaal in werking voor mbo, po en vo
Een leskoffer vol bso-activiteiten over zwerfafval en recycling
Lespakket over de impact én aanpak van zwerfafval voor vo
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
Ontdekroute door het Watersnoodmuseum voor 9-12 jaar
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Lesmateriaal over apploos fietsen voor po (groep 7/8) en vo
Excursie Media NatuurPark Hilversum voor groep 5-8
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Lesmateriaal en gastles over veiligheid rond het spoor vo
App over de tien werelderfgoederen in NL voor groep 5-8
Tentoonstelling Utrecht begint hier
Expositie rondom de Meern 1 en 3000 jaar Leidsche Rijn
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Jongerenprogramma met (gast)lessen over verkeersveiligheid vo
Een archeologische zoektocht
Lessen over dijken voor po (groep 7/8) en vo
Educatief programma over Dudok en het Raadhuis voor po
Waterwerkplaats voor leerlingen po
Gastles van waterschap Rivierenland
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Bijzondere plekken en verborgen verhalen
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Excursie en educatieve waterspeelplaats
Bezoekerscentrum Nationaal Park Oosterschelde
Nu en in de toekomst
Expositie over de geschiedenis van het gemaal
Prentenboek over kraanwater
Expositie over het waterschap en de werking van het gemaal
Educatieve route Zuiderzeemuseum vmbo 3-4
Les over 'gevaarlijke' geuren in de haven voor groep 7-8
Filmpje over afvalwater voor PO en VO
Lespakket over monumenten voor groep 7/8
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Gastles over het werk van waterschap Rivierenland voor vo
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8