Red de wilde bloemen!
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
(De resultaten staan onder de filters)
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Ontdekroute door het Watersnoodmuseum voor 9-12 jaar
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Lespakket over de impact én aanpak van zwerfafval voor vo
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
Lespakket over het inschatten van risico's voor po en vo (ak/bi/mt/lo)
VR-tour van het stoomgemaal in werking voor mbo, po en vo
Lesmateriaal en gastles over veiligheid rond het spoor vo
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
Excursie Media NatuurPark Hilversum voor groep 5-8
Lesmateriaal over apploos fietsen voor po (groep 7/8) en vo
Een leskoffer vol bso-activiteiten over zwerfafval en recycling
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Nu en in de toekomst
Bijzondere plekken en verborgen verhalen
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Bezoekerscentrum Nationaal Park Oosterschelde
Excursie en educatieve waterspeelplaats
Expositie over het waterschap en de werking van het gemaal
Gastles van waterschap Rivierenland
Jongerenprogramma met (gast)lessen over verkeersveiligheid vo
Expositie over de geschiedenis van het gemaal
App over de tien werelderfgoederen in NL voor groep 5-8
Expositie rondom de Meern 1 en 3000 jaar Leidsche Rijn
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Lespakket over monumenten voor groep 7/8
Lessen over dijken voor po (groep 7/8) en vo
Tentoonstelling Utrecht begint hier
Educatief programma over Dudok en het Raadhuis voor po
Gastles over het werk van waterschap Rivierenland voor vo
Educatieve route Zuiderzeemuseum vmbo 3-4
Waterwerkplaats voor leerlingen po
Een archeologische zoektocht
Prentenboek over kraanwater
Les over 'gevaarlijke' geuren in de haven voor groep 7-8
Filmpje over afvalwater voor PO en VO
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8