PazzUp!
Lesmateriaal en gastles over veiligheid rond het spoor vo
(De resultaten staan onder de filters)
Lesmateriaal en gastles over veiligheid rond het spoor vo
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Ontdekroute door het Watersnoodmuseum voor 9-12 jaar
Lespakket over de impact én aanpak van zwerfafval voor vo
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
Een leskoffer vol bso-activiteiten over zwerfafval en recycling
Lespakket over het inschatten van risico's voor po en vo (ak/bi/mt/lo)
Lesmateriaal over apploos fietsen voor po (groep 7/8) en vo
Excursie Media NatuurPark Hilversum voor groep 5-8
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
VR-tour van het stoomgemaal in werking voor mbo, po en vo
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Jongerenprogramma met (gast)lessen over verkeersveiligheid vo
Lespakket over monumenten voor groep 7/8
Bijzondere plekken en verborgen verhalen
Prentenboek over kraanwater
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Les over 'gevaarlijke' geuren in de haven voor groep 7-8
Gastles over het werk van waterschap Rivierenland voor vo
Educatieve route Zuiderzeemuseum vmbo 3-4
Speurtocht voor groep 6-8
Tentoonstelling Utrecht begint hier
Educatief programma over Dudok en het Raadhuis voor po
Speurtocht over voedsel voor groep 6-8
Lessen over dijken voor po (groep 7/8) en vo
Waterwerkplaats voor leerlingen po
Filmpje over afvalwater voor PO en VO
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Expositie rondom de Meern 1 en 3000 jaar Leidsche Rijn
Een archeologische zoektocht
Expositie over het waterschap en de werking van het gemaal
Expositie over de geschiedenis van het gemaal
Bezoekerscentrum Nationaal Park Oosterschelde
Nu en in de toekomst
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Gastles van waterschap Rivierenland
Excursie en educatieve waterspeelplaats
App over de tien werelderfgoederen in NL voor groep 5-8