Red de wilde bloemen!
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
(De resultaten staan onder de filters)
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Lesmateriaal en gastles over veiligheid rond het spoor vo
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Lesmateriaal over apploos fietsen voor po (groep 7/8) en vo
VR-tour van het stoomgemaal in werking voor mbo, po en vo
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Lespakket over het inschatten van risico's voor po en vo (ak/bi/mt/lo)
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
Ontdekroute door het Watersnoodmuseum voor 9-12 jaar
Excursie Media NatuurPark Hilversum voor groep 5-8
Een leskoffer vol bso-activiteiten over zwerfafval en recycling
Lespakket over de impact én aanpak van zwerfafval voor vo
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Les over 'gevaarlijke' geuren in de haven voor groep 7-8
Filmpje over afvalwater voor PO en VO
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Waterwerkplaats voor leerlingen po
Lespakket over monumenten voor groep 7/8
Een archeologische zoektocht
Excursie en educatieve waterspeelplaats
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Educatief programma over Dudok en het Raadhuis voor po
Lessen over dijken voor po (groep 7/8) en vo
Expositie over de geschiedenis van het gemaal
Bijzondere plekken en verborgen verhalen
Prentenboek over kraanwater
Nu en in de toekomst
Gastles over het werk van waterschap Rivierenland voor vo
Tentoonstelling Utrecht begint hier
Gastles van waterschap Rivierenland
Bezoekerscentrum Nationaal Park Oosterschelde
Expositie over het waterschap en de werking van het gemaal
Educatieve route Zuiderzeemuseum vmbo 3-4
Expositie rondom de Meern 1 en 3000 jaar Leidsche Rijn
Jongerenprogramma met (gast)lessen over verkeersveiligheid vo
App over de tien werelderfgoederen in NL voor groep 5-8
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8