Red de wilde bloemen!
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
(De resultaten staan onder de filters)
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
Lespakket over de impact én aanpak van zwerfafval voor vo
Lesmateriaal over apploos fietsen voor po (groep 7/8) en vo
Lespakket over het inschatten van risico's voor po en vo (ak/bi/mt/lo)
Excursie Media NatuurPark Hilversum voor groep 5-8
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Een leskoffer vol bso-activiteiten over zwerfafval en recycling
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
VR-tour van het stoomgemaal in werking voor mbo, po en vo
Ontdekroute door het Watersnoodmuseum voor 9-12 jaar
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Lesmateriaal en gastles over veiligheid rond het spoor vo
Prentenboek over kraanwater
Gastles van waterschap Rivierenland
Bezoekerscentrum Nationaal Park Oosterschelde
Lespakket over monumenten voor groep 7/8
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Expositie over de geschiedenis van het gemaal
Tentoonstelling Utrecht begint hier
Expositie rondom de Meern 1 en 3000 jaar Leidsche Rijn
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Excursie en educatieve waterspeelplaats
Nu en in de toekomst
Filmpje over afvalwater voor PO en VO
Educatieve route Zuiderzeemuseum vmbo 3-4
Lessen over dijken voor po (groep 7/8) en vo
Jongerenprogramma met (gast)lessen over verkeersveiligheid vo
App over de tien werelderfgoederen in NL voor groep 5-8
Bijzondere plekken en verborgen verhalen
Gastles over het werk van waterschap Rivierenland voor vo
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Een archeologische zoektocht
Waterwerkplaats voor leerlingen po
Educatief programma over Dudok en het Raadhuis voor po
Les over 'gevaarlijke' geuren in de haven voor groep 7-8
Expositie over het waterschap en de werking van het gemaal
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8